вівторок, 16 червня 2009 р.

НАХАБНІСТЬ ТЕРНОПІЛЬСЬКИХ ДАІШНИКІВ



Нахабність тернопільських ДАІшників мене вже дістала. Тому вирішив, все ж таки, виложити фото на якому зображено, як працівники ДАІ м.Тернополя оформляють порушення ПДР у приватному автомобілі. Чи це законно?

А сталося таке 9 грудня2008р. у м.Тернопіль навпроти магазину "Молоко" по вул.Листопадовій. Не помітивши знак "Рух тільки направо", я порушив правила дорожнього руху і поїхав прямо. Зразу ж за перехрестям мене зупиняє інспектор, який з`явився мов із засідки. Я зупинився. Вийшов із авто. Він:
- Ваші документи.
Дістаю права і техпаспорт та протягую йому. Він бере їх і несе кудись. Я навздогін:
- Я щось порушив?(знак я не помітив, а поїхав порушуючи ,бо багато водіїв їздять так само і я навіть не здогадувався, що цю вулицю довжиною в 100м треба було об`їхати).
- Невиконання вказівки наказового знаку,- оглянувшись сказав інспектор і пішов до автомобіля, який був з приватними номерами і без написів , що це автомобіль ДАІ.
Я був трохи шокований таким поворотом подій і побіг за ним. У цьому автомобілі сидів ще один ДАІшник та оформляв протокол якомусь молодому пацану за те ж саме порушення. Я , зрозумівши , що дійсно порушив правила, чекав на свій вирок, але… Інспектор , не починав оформляти порушення. Він, нібито "тягнучи гуму", чекав , щоб я йому "щось" запропонував. Але, чесно кажучи, я тоді й не мав "що" йому запропонувати . Тоді я йому кажу, щоб оформляв швидше, бо мені на вулиці холодно стояти (я вже був готовий все підписати, бо визнав свою неуважність). І почув фразу яка мене взагалі вразила:
- Ви кудись спішите? 
- Ні,- говорю – мені холодно. Не літо на дворі.
Тоді він витягнув мобілку, зателефонував комусь, а потім дістав , протокол і почав заповняти. Через 5-7 хвилин до автомобіля, в якому він мені оформляв протокол, під`їхало авто ДАІ (на цей раз з мигалками, наклейками і держномерами), де мені заново переписували протокол і видали постанову про порушення.
  Тепер мені цікаво, чи не є, в такому оформлені протоколу, порушення зі сторони працівника ДАІ? Я впевнений , що оформляти чи перевіряти документи в приватному автомобілі інспектори не мають права, а таке оформлення має корупційне підґрунтя. В тому авто ДАІшники беруть хабарі, а коли хабаря не дають, то телефонують напарнику і той під`їжджає на державній машині, де й переписують документи. 
  Для того , щоб світ знав "наших" героїв , я виложую фото їхнього автомобіля Ауді з держномерами ВО7543АА зроблене моїм мобільним телефоном , де вони оформляли протоколи і можливо(бо я не давав) беруть хабарі. А саме (як записали у протокол, бо мені не представився і посвідчення я не вимагав) оформляв документ інспектор ДПС ТВАРДОВСЬКИЙ ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ.
   Добавлю,ще те що зупиняють вони не всіх. Автомобілі «VIP» їдуть тою вулицею без перешкод і перед носом в інспекторів, але ті зупиняють тільки автівки «нижчого» класу. Так приблизно через три місяці на тому ж місці автомобіль марки Тойота Лендкрузер з номерним знаком ВО7777АЕ порушив правила дорожнього руху точнісінько так , як і я у вище описаному випадку, але ДАІшники навіть не думали зупиняти це авто. Вони поглядом провели його, подивились один на одного і зробили вигляд , ніби порушення і не було. 
   Де справедливість? Чому я повинен платити 300грн. штрафу, а водій Тойоти може їздити тою вулицею без перешкод? Чи не в Конституції України записано, що закони діють для всіх одинаково? Чи не порушниками стали інспектори, які своєю бездіяльністю не запобігали порушенню ПДР?
   Але чомусь в "нашій" країні, людей поділили на тих, кому можна все, і тих, які мають за все платити…
  Також був у мене випадок, коли тернопільські інспектори ДАІ хотіли мені приписати порушення, якого взагалі не було. 
Їхав я із сестрою, її чоловіком і дитиною у село. І ось на виїзді з Тернополя, по вул. Микулинецькій, помітив, як за мною курсує автомобіль ДАІ. Він рухався без включеної сигналізації (мигалок) і я на нього особливо увагу не звертав та продовжував рух. Проїхавши десь 500м, я вирішив з`їхати на праву частину дороги, щоб ,"від гріха подальше", пропустити їх вперед. Але… Зрівнявшись із моєю машиною , у авто ДАІ привідкрилось вікно і звідти визирнув жезл в мою сторону. Я зупиняюсь. Знову (як по накатаній схемі працюють) не представившись бере мої права і несе в своє авто. Я запитав :
- Чому мене зупинили?
- Порушення рядності,- відповів той.
- Як це я порушив? – запитую я , знаючи , що жодного знака не пропустив, і сідаю до нього в машину, де мені уступив місце його напарник, який закрив за мною дверку їхнього авто.
- Рухався в лівому ряді, -відповів той і показує мені ст.11,5 ПДР.
- Але ж правий ряд був зайнятий,- кажу я.
- Ні, вільний,- сказав інспектор і дає мені підписувати пустий протокол.
- Що це?, -говорю я
- Підписуй.
- Але ж він пустий?! Я чистий листок не підпишу!,- віддав йому протокол, відкрив дверку машини і покликав чоловіка сестри, щоб стояв поряд.
Заповнивши свою частину, знову дає мені на підпис. Я, сказавши, що не згідний з порушенням, після його писанини, яку він закінчив комою, ставлю велику Z, але… Раптово в мене вириває ручку його напарник, що стояв теж поряд, і кричить:
- Ти що там креслиш?
- Заповняю протокол так , щоб більше у ньому нічого дописати було неможливо.
- Ти нам документ портиш! Зараз взагалі напишемо, що ти не зупинився на вимогу працівників ДАІ.
- Я ваших слів не закреслив , а лиш перед своїми поясненнями і підписом унеможливив допис з вашої сторони, а на вашу вимогу я зупинився і в мене свідок є. Тепер - час в мене є, я буду з вами судитися, бо не згідний з порушенням, тому віддайте мені ручку, щоб написати пояснення і підписатись.
   Той повертає мені ручку і я пишу в поясненнях , що не порушував ПДР, бо ,дійсно, рухався лівим рядом при зайнятому правому і маю свідка. А також, згадуючи зразки з інтернету, дописую, що додаю до пояснень протоколу додаток з копією, виписані на окремому аркуші, де дам повне пояснення обставин, які не помістились за змістом у протоколі. Тепер інспектор ,що сидів поряд в машині теж забрав у мене ручку, пояснюючи , що я пишу не те, що потрібно. Я роблю йому зауваження , що він не дає мені заповнити мою частину протоколу. І говорю своєму свідкові, щоб уважно стежив за діями інспекторів. Ті почали вимагати, щоб я просто написав ,що незгідний і підписав документ . Але я їм сказав , що хочу дати повне пояснення, як мене зупиняли, представились, давали на підпис чистий протокол і взагалі зупинили мене, мотивуючи порушення рядності на дорозі , на якій нема навіть розмітки(для тих, хто не знає – дорога там в жахливому стані і розмітки не видно взагалі,хоч колись вона і була намальована). Тоді той інспектор,що забрав мої документи, дістає мої права і віддає мені кажучи:
- На їдь, в мене угон машини.
- Ні ,- кажу,- давайте я заповню документ і буду його оскаржувати в суді. – став наполягати я, щоб повернули мені ручку і протокол.
- В мене часу нема, виходь давай. – добавив він і всунув мені права.
Я забрав права і пішов до свого авто з гордістю, бо захищався від них перший раз, трохи нервував, але результат був на мою користь. Описав я цей випадок коротко, а тримали взагалі вони мене 40 хвилин, але не даремно.


   Цією статтею я хочу , ще раз підтвердити те, що тернопільські ДАІшники - це зграя голодних "гієн", які нічого не роблять для регулювання і покращення руху у Тернополі та області. А їхній начальник головний інспектор області пан Микола Лецкалюк взагалі не сприяє покращенню обставин на дорогах, а лише піариться у місцевих ЗМІ, де люди в коментарях, правдиво висловлюються про нього, а потім ці правдиві коментарі видаляються.
  Хочу ще додати, що в Києві (я більшість часу знаходжуся саме в Києві) інспектори не такі наглі і "голодні" порівняно з Тернополем. Коли вводився односторонній рух в столиці, то ті не ховались за знаками, щоб ловити людей, які звикли їздити тими вулицями в двох напрямках(як в Тернополі), а декілька днів стояли перед знаками і регулювали , скеровуючи потік транспорту і вказуючи на нові зміни. А також, колись, я навіть випросив у одного інспектора в столиці, щоб не писав штрафу за перетин суцільної смуги, мов я вину визнаю і просив попередження в зв`язку із скрутним фінансовим становищем. І той сказав , що штраф буде в любому випадку, але раз я визнав свою вину, то йде мені на зустріч і напише мінімальний штраф 51грн. за не пристебнутий ремінь безпеки, хоч добавив, що за такий штраф з нього на роботі будуть сміятися. Лояльно. Я йому вдячний і згадую його з кращої сторони. Є і там добрі люди, але дуже мало.


  Під кінець статті хочу побажати всім водіям не порушувати ПДР і щоб на їхньому шляху зустрічалось менше тих «паразитів» з «палками», що висмоктують з нас гроші як з причинами, так і без причин



Немає коментарів:

Дописати коментар